Jdi na obsah Jdi na menu
 

Škoda Felicia 450

Škoda Felicia dříve značená jako Škoda 450,  lišila se přední nápravou s listovými pružinami. Škoda 450/Felicia byly první a jediné sériově vyráběné kabriolety firmy Škoda. Škoda Felicia se vyráběla v závodě Kvasiny. Ve výrobě procházely modely mírnými změnami. Při přechodu ze Škody 450 na Škodu Felicii bylo nejviditelnější změnou pojmenování a modernizace přední nápravy z listového na vinuté odpružení. Změnou prošla i palubní deska. Od modelu 1961 se řazení přesunulo zpod volantu na podlahu a maska „žralok“ byla nahrazená maskou používanou na modelech Octavia. Nejsilnější verzí byla Škoda Felicia Super s motorem 1,2 l a se dvěma karburátory.

 

Roky výroby: Škoda 450 (1957-1959),

                     Škoda Felicia (1959-1962),

                     Felicia Super (1962-1964)

Počet vyrobených kusů: 1010 kusů modelu 450 a 14 863 kusů modelu Felicia.

Motor: čtyřdobý, zážehový řadový čtyřválec

Zdvihový objem: 450 a Felicia -1089 cm3

                             Felicia Super- 1 221 cm3

Výkon motoru: Škoda 450 a Felicia - 36,8 kW (50 k) při 5500 ot/.min,

                           Škoda Felicia Super- 40,4 kW (55 k) při 5100 ot/.min

Maximální rychlost: Škoda 450- 128km/h,

                                   Felicia – 130  km/h

                                   Felicia Super- 135 km/h

Spotřeba: Škoda 450 a Felicia – 9 I/ 100 km

                 Škoda Felicia super-  9,5 l/100km

Rozměry:  4065 x 1600 x 1380